vineri, 16 noiembrie 2012

Eu comentez, tu comentezi, noi comentăm!

Încă din prima zi de blog-uială am primit reclamații că e imposibil sau foarte greu de comentat la subiecte. Am umblat eu ce-am umblat pe la setări și nu știu dacă i-am făcut ceva să se poată comenta mai ușor, dar aș zice să încercați varianta descrisă mai jos.
În josul fiecărui subiect există butonul "comentează ca..." și are înșirate multe posibilități de a comenta dacă ai conturi pe diverse rețele, dar cevs mai jos există și posibilitatea postării comentariilor fără a fi conectat la nimic, prin simpla adăugare a numelui, exact acolo unde vedeți săgeata. În continuarea numelui spune și de o posibilă adresa URL pe care ați putea-o introduce dacă aveți o pagină Web sau un blog, dar nu e obligatorie, puteți să scrieți doar numele. Sau dacă apăsați o țîră mai jos puteți apăsa pentru a posta comentarii total anonime, dar de ce-ați vrea una ca asta?

Vă doresc succes și... nu mă lasați necomentată.


5 comentarii: